Dieta nie musi być nudna

Wpis

niedziela, 29 wrze¶nia 2013

Placek z rabarbarem

To było ciasto z rabarbarem ostatniej szansy na ten weekend, ponieważ to ostatnia porcja rabarbaru jaka mi została. I wyszło bardzo dobre :)

Składniki:

- migdały mielone 60 g

- wiórki kokosowe mielone 20 g

- siemię lniane mielone 25 g

- sojavit 85 firmy Olimp - sojowa odżywka białkowa 15 g

- 4 jajka

- oliwa z oliwek 10 ml

- łyżeczka proszku do pieczenia

- olejek do ciast (u mnie arakowy)

- słodzik w płynie do smaku

- rabarbar około 150 g

Piekarnik rozgrzewamy do 165-170ºC. Przygotowujemy blaszkę z papierem do pieczenia spryskanym sprayem Pam. 

Jest to baaaardzo szybkie w wykonaniu ciasto ponieważ wymaga jedynie zmiksowania wszystkich składników razem, pocięcia rabarbaru i ułożenia go na blaszce. Ja użyłam blachy o wymiarach 24x30 cm, ale chyba lepsza byłaby jednak mniejsza tortownica.

Na papier do pieczenia wykładamy rabarbar (je¶li nie mamy rabarbaru mog± być jabłka - ale niestety maj± one więcej węglowodanów, bo około 12 w 100 g, a rabarbar około 5).

Na rabarbar wylewamy ciasto i równo rozsmarowujemy po cało¶ci. Wstawiamy do piekarnika i pieczemy około 45 minut - do suchego patyczka.

 

Cało¶ć po upieczeniu i ostudzeniu ważyła około 400 g.

Składniki odżywcze w 1 kawałku ciasta (ok. 20 g)

Białko: 2,97 g

Węglowodany: 1,47 g

Tłuszcze: 8,42 g

Kcal: 106

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
blogewelinka
Czas publikacji:
niedziela, 29 wrze¶nia 2013 01:37

Polecane wpisy

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Lista Blogów Kulinarnych Top blogi Katalog-blogow.pl
Czas na Pizzę!! Nakarm Cukrzyka Jesieni±

Opcje Bloxa