Dieta nie musi być nudna

Wpis

środa, 13 listopada 2013

Omlet z jeżynami

Kolejny omlet - czyli mój posiłek na przykład po treningu.

Składniki:

- 3 białka jaj

- otręby żytnie 10 g

- otręby orkiszowe 10 g

- 2 łyżki masła orzechowego zero kalorii Walden Farms

- słodzik w płynie

- cynamon 1g 

- mrożone jeżyny 50 g

- syrop do pancake`s zero kalorii Walden Farms

Białka jaj ubić na sztywną pianę dodając słodzik do smaku, dodać "masło orzechowe" oraz otręby żytnie i orkiszowe. Całość wymieszać mikserem. Na koniec dodać cynamon oraz jeżyny (można je trochę rozkruszyć na mniejsze kawałki). Całość wymieszać, patelnię rozgrzać i spryskać beztłuszczowym sprayem. Wylać masę białkową, gdy się zarumieni od spodu - wierzch spryskać sprayem i odwrócić na drugą stronę. Omlet polać syropem i gotowe :)


Składniki odżywcze w całej porcji:

Białko: 15,71 g

Węglowodany: 9,18 g

Tłuszcze: 1,61 g

Kcal: 128

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
blogewelinka
Czas publikacji:
środa, 13 listopada 2013 23:36

Polecane wpisy

Komentarze

Dodaj komentarz

  • Gość redhead87 napisał(a) z *.homenett.pl komentarz datowany na 2013/11/20 20:28:58:

    kobieto! może dzięki Tobie uda mi sie tym razem wytrwać w jakiejkolwiek diecie :D

  • blogewelinka napisał(a) komentarz datowany na 2013/11/21 20:48:16:

    życzę powodzenia! :)

  • Gość Iwetta napisał(a) z *.dynamic.chello.pl komentarz datowany na 2015/01/20 18:21:13:

    Używasz mrożonych jeżyn czy kupujesz świerze?

Dodaj komentarz

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Lista Blogów Kulinarnych Top blogi Katalog-blogow.pl
Czas na Pizzę!! Nakarm Cukrzyka Jesienią

Opcje Bloxa